Tuesday 20 August 2013

Universiti Malaysia Terengganu

Assalamualaikum..Salam Syawal aku ucapkan..moga-moga diri korang sihat,ceria dan bahagia hendaknya..
lama gila aku tak bukak blog ni..sekarang baru ada feel nak bukak..haha..

aku just nak update tentang diri aku..orang kata berita terkini la..hehe..korang nampak tak tajuk kat atas tu tulis apa?..apa..'nak kawin'..eii..tolong sikit eh..lambat lagi tauu..
tajuk kat atas tu tulis..'Universiti Malaysia Terengganu'..haaaa,aku dapat masuk U la kawan2..Alhamdulillah diatas segala nikmat yang diberi oleh Allah kepada hambanNya yang kerdil ini..

4 tahun aku akan duduk disana,tinggal disana..Alhamdulillah,akhirnya dapat jugak kos yang aku mintak tu..'Sarjana Muda Kaunseling'..boleh la aku bawak diri jauh2 lepas ni,hirup udara baru dan segar bugar kat sana nanti..makang kopok lekor la aku,dok kecek ganu la aku pah ni..hahaha

korang2,doakan aku berjaya ye..lebih berjaya.InsyaAllah..Amin. :)

No comments:

Post a Comment