Friday 21 September 2012

~DIA...~


Tuhanku..adakah dia untukku?
yang diciptakan untukku untuk hidup bersama..
dulu..rasa ini semakin tebal untuknya
tapi..kenapa semakin aku ingin untuk hidup bersamanya
semakin rasa ini membelah dua dan dilemaku dalam mencintainya

Tuhan..terkadang ku rasa cemburu akannya
di malam yang sepi..hangat mengalir titisan embun di ruang mataku
dalam setiap doaku berharap yang terbaik dalam pengakhiran hidupku

Tuhan..aku lemah dalam cintanya
aku diburu rasa takut,gelisah,kecewa dan
rasa kesakitan semakin terasa dari lubuk hati ini

Semakin aku ingin dia jauh
semakin hatiku dihiris sembilu
pedihnya rasa ini..menunggu dia membuatku tak berdaya

ligat diriku menantikannya..
menunggu panggilannya..
Tuhanku..tak termampu aku untuk meluahkan perasaan ini
aku rapuh dalam langkahku..

~dia dihatiku..meski kau bukan milikku..doaku sentiasa bersamamu~



dia wajah kesayanganku..tapi adakah dia untukku?
rapuhku dalam langkah..terkaku diriku mengingati kamu
hanya doa aku mampu berikan meski kau makin menjauh
moga takdir ini adalah yg terbaik
dan aku redha melepaskanmu meski aku sakit melaluinya.


No comments:

Post a Comment