Wednesday 5 March 2014

maafkan aku


maafkan aku andai melukakan hati kamu
aku tidak bermaksud untuk berbuat begitu
sungguh aku tidak maksudkannya
biarlah aku pergi
untuk mencari ruang berfikir

sungguh aku terlalu lelah dengan apa yang terjadi
ia memaksa aku untuk terus berfikir dan berfikir
hati aku hancur,hati aku sakit
sakitnya..dapatkah kau rasainya?

biarlah waktu yang menentukan segalanya
perjalanan hidup ini aku serahkan segalanya pada DIA
aku redha dengan apa yang terjadi
aku tahu..sukar untuk membuat pilihan

dan saat ini aku sendiri yang membuat pilihan untuk hidupku
aku mengalah..biarkan aku pergi
aku pasrah
aku teruskan langkah biarpun pahit untuk aku telan.

moga disuatu masa nanti...aku dapat apa yang aku mahu
DIA mengurniakan apa yang terbaik untuk diriku,untuk hidupku
perjalanan ini...harus aku terus melangkah..

2 comments: