Wednesday 25 July 2012

dulu..semalam..hari ini


" Dulu..kenangan silam yang sentiasa terbayang diruang mataku
menyaksikan detik bahagia bersama
suka,duka,perit,bahagia kita lalui juga
yang banyak mengajar erti kawan,berdikari dan semangat

Semalam..kenangan yang baru aku tinggalkan
terbit bahagia menerjah diruang hati
sama sahaja..mengajarku erti hidup
diruang waktu..aku mencari diri untukku perbaiki
banyak dugaan dalam ruang waktu ini
perlukan kekuatan untuk menembusinya

Hari ini..kenangan akan terjadi
aku dewasa kini dalam melayari bahtera hidup
bertatih aku mengorak langkah
untukku terus kehadapan

Esok..aku tidak pasti apa yang akan terjadi
belum lagi menjadi kenangan "




Rindu teman,rindu kawan rindu pada segalanya..rindu tentang kisah dulu.

we are form 5 tawakal girls student :)..last day SPM..bye Syariah

"kawan selamanya"

smart girls,cute girls..we are hepi family in Tawakal :)
misssssss u allzz so much <3 <3 <3

my hostel :)..all girlss Tawakal here:)

.
.
.
.
^
gambar diatas ni masa form 4 n 5 :)

No comments:

Post a Comment