Saturday 29 September 2012

~~selamat tinggal~~




Assalamualaikum dan senyum selalu..:)
hidup ini tak pernah kita jangka bagaimana dan kenapa semuanya terjadi dan berlaku..tapi..kita kena redha dan terima setiap sesuatu terjadi ada hikmah di sebaliknya.yang penting kita senyum2 selalu..hepii n cheers always :)

yeeee..selamat tinggal aku ucapkan pada dia yang pernah menghuni dalam hati ini..terima kasih untuk segalanya..pergila awak..pergilah dari hidup saya..saya dah tak sanggup menanggung sagala perasaan yang bersarang di hati ini.mungkin ini yang terbaik awak..pergilahh awakk...:')


kita mulakan dengan langkah yang baru..perasaan yang baru..
tipulahh..saya pon sebenarnya tak boleh tipu perasaan saya sendiri yang saya masih ada sayang untuk awak.. awakkk..biarlah takdir tentukan segalanya.saya tak nak dah berharap apa2 dari awak.
cukuplahh sampai sini saja perasaan ini untuk awak..mungkin mencintai kamu dalam diam adalah yang terbaik.saya doakan yang terbaik untuk awak.
jaga diri selalu.Assalamualaikum.
:')


'mencintai kamu dalam diam mungkin yang terbaik
pendamkan perasaan kerana kamu belum halal bagiku
tak mengapa..aku redha..dan sedikit ketenangan mengalir di ruang hati
kerana DIA mengatur yang terbaik untukku
aku percaya'

No comments:

Post a Comment